måndag 21 mars 2011

Mina djur är arga på mig. Riktigt sura. Men regler är regler, och de är till för att följas. Inga skitiga tassar i mitt hus, alltså inga djur innanför tröskeln innan allas tassar är torkade och torra. Detta innebär att det blir en rejäl stund i tvättstugan liggandes i korgen, som för övrigt står på golv värmen, så egentligen är det riktigt skönt att ligga där ute. Men jag har just nu en katt och en äldre hund som känner sig väldigt illa behandlade där ute. Dem ena jamar så taket rör sig och den andre skäller så fönsterrutorna skallrar. Så plupp in med headsetet en stund och skaka lite rumpa i köket.


Varit och hämtat min färdiga transport. Skönt?! Så nu kan jag pricka av den från, ta tag i alla helvetes grejer. En sak mindre att tänka på.


Kryssning i helgen då;) hur skoj som helst. Leta fram party kläderna och alla fina pumps. Underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar