söndag 20 mars 2011

An angel become the devil..

Ups ...!? Är ett väldigt bra ord en morgon som denna. Hoppsan! Nu frukost, hoppas jag.



Alltså, lite sådär förbjudet dör man ju inte av. Eller det kanske man gör?Fick ett samtal i morse från Smålands området. Från Emma rättare sagt. Ibland är livet förjävla komiskt;).Skrattade så jag tjöt.  Denna helgen har varit bra, jätte bra. Väldigt överraskande på alla sätt.Underbara Berith och Kurt!

Lämnat in transporten. Skönt! Hämtar den i veckan. Fikat hos Faster. Vilket behövdes. Lite peppning och energi. Fikat med glass hos underbara Annie( det är faktiskt så, en fantastiskt stöttande människa i ur och skur). En söndag som varit fullbokad hela dagen.

Nu ska jag gå en promenad, med Cay och Albin. Lite blöt om fötterna och med Spotify i öronen. Ganska behagligt ändå.

Tar det en stund innan jag svarar på mobilen, så är det för att jag har en förbannat bra ringsignal!!  

Ett litet övertag. Och det gillar vi;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar