tisdag 22 februari 2011

Släpp taget om morgondagen med dess förväntningar eller oro - lev idag!

 

Igår vaknade jag med jordens nackspärr. Gick ut och fodrade hästarna och tänkte, alltså detta kommer aldrig att gå. Gick in och ställde mig i duschen, duschade jätte varmt. Snodde lite liniment av Cay(hästliniment alltså) som jag smetade på min hals.På med en halsduk och ner i sängen. Alltså seriöst...det måste vara tryck i det linimentet, för när jag vaknade var min nackspärr som bortblåst! Fit for fight igen liksom.


Blivit lite volbeat skadad. Det är bara så.
Heaven nor hell


Hästpromenad med "grannen" och mina två kusar. I det fina vädret. Underbart!
 
 
Jolly, som han ser ut på sommaren. Inte nu kan jag säga. Han ser ut som en ulltuss. Sötnosen!




       











Läste igenom min gamla blogg idag. www.matildaniord.blogg.se


Nyttigt för mig att läsa det jag skrev perioden Mars till Maj 2010. Jag skrev från hjärtat och
förbannat bra. Och med facit i handen. Jag har överlevt på alla sätt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar