onsdag 15 juni 2011

Så självklart var jag tvungen att testa luvan på honom. 
 Rensade lite...Insåg att jag hade flera par vita ridbyxor. Dock sitter ett par som ett tält. Hmhm... Men mina gräddfärgade cavallo sitter fortfarande bra( även de har blivit något stora;). Ska även tvätta mina andra vita och se hur dessa blir. Men när det är hoppning får man faktiskt rida i gräddvita eller vad man ska säga;) Tog fram Cayans oanvända svarta Eskadron mössa som jag glömt bort. Tror inte att jag ens hunnit testa den. Hittade även en drös med nummerlappar, plastronger, min blårutiga tävlingsskjorta, mitt medical card för fälttävlan även en fälttävlans nummerlapp, ett fint hårnät med rosett och spänne...Tagga tagga.. Roligt! Kan ju alltid drömma och hoppas att man kommer fortsätta med tävlandet. Och som sagt. Jag vill utvecklas. Och jag är sugen på att rida en häst till. Men vi får se hur allt ser ut till hösten. Vill liksom ha ett projekt. Cay är bra, Och han är ett projekt i sig att hålla på med. Och jag har i år ägt honom i sex år. Gisses. Men skulle jag i framtiden rida en häst till skulle det vara en som är helt grön eller någon lite äldre som har hoppat högre klasser, men kanske nöjer sig med att hoppa mina klasser. Hihi skadar ju aldrig att tänka och drömma lite;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar