fredag 3 juni 2011

I'm sure it tasted oh so sweet...

Guds vägar är outgrundliga.Sägs det ju om inte annat.  Ja kanske! Det visar i allafall att man har blivit äldre. Hade jag tänkt denna tanken och smakat på den för ca 6 år sen hade jag nog spottat ut det illa kvickt. Jag hade inte vågat. Men denna gången tror jag faktiskt att jag ska ge det en chans..Känna efter lite.. Lugnt och stilla. Vi får se vad som händer. Det är ju ett sammanträffande om inte annat.

Ska ha kusin häng hemma hos mig i morgon. Sara kommer hem och ville umgås med mig. Hon vill umgås med mig  Hennes lillkusin;)
Så det blir världens bästa mysdag hemma hos mig först, och sen lutar nog det åt att det kommer hit lite folk och grillar. Även min bästa Kajsa skulle ta sig ut hit trodde hon. Första å doppet i morgon kanske och lite vattenskidor på det. Eller jag kommer nog mera hålla mig runt vass partiet;)

Sen kommer Ankis hästar hit i morgon och jisses amalia vilken kräm det är på mitt stängsel nu.
Slängde ett av Cayans gamla vintertäcken med hals. Egentligen ett jätte fint, men jag blev så sablarns förbannad på att spännet alltid gick sönder, LAGADE det i slutet med silvertejp. Så därför hamnade det i eldhögen.När jag pratade med Anki idag på telefonen sa hon: Du matilda det där hästtäcket ska du inte slänga. Det är bra att ha ett extra i vinter. Tvätta det, så fixar jag det;)

Gullig människa det där;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar