söndag 22 maj 2011

Bildbomb!!




Att jag har världens finaste häst visste ni redan vid detta laget. Cay och jag styrde våra nosar till rappestad idag. Första träningen på 3 år. Ont i halsen vaknade jag med i morse. Nu i efterhand kanske inte världens smartaste drag att trotts halsont ge sig iväg och hoppträna med kusen. Men man kan ju inte alltid göra det rätta. Så nu ligger jag total däckad med 38 graders feber och hals ont från helvete. Stupade i säng så fort jag kom hem och där har jag legat. Halstabletter, panodil och vätska är för dagen mina käraste vänner. Orkar inte ta tag i något. Har inte ens mockat än.  Men nu till träningen som blev en total succe. Cay var fin, underbar  och VRRRRRÅÅÅÅL taggad för lite gymnastikhoppning. Han gjorde några riktiga akrobatiska krumelutter, men jag satt kvar. Mjuk och fin var han med. Att jag kan leva på detta i 100 år typ. Jajamän. Lasta honom själv. Åkte med honom själv. Vilket team vi börjar bli nu efter så många år. Han träffade även sina småsyskon, Ciwi och Camelia. Lääääänge sen sist! Camelia har han nog aldrig träffat nu om jag tänker efter. Mysigt!


2 kommentarer:

  1. Ni var så fina! Kul att se er i Raptown igen :) Hoppas det blir en vana ;)

    SvaraRadera
  2. Hihi ja nu blir ni nog inte av med oss christine;) Tack. Det värmer!

    SvaraRadera