måndag 7 februari 2011

Världens kanske mest vackra häst. Kolsvart
.
Det har blivit mycket fika i helgen, framför allt igår. Först fikade vi här hemma, Oskar, jag och erik. Sen åkte vi vidare och fikade och gjorde lite stall göra hos Annie. Alltså...jag var verkligen skitig hela dagen igår när jag tänker efter. Efter fikat där åkte vi( jag fortfarande inte ombytt eller ren) vidare till Rikard och fikade lite till och såg på solsidan. En riktigt mys söndag med andra ord. Annie har fått en ny maskin till ridhuset. Den ser ut typ som en gräsklippare, med sladd och en till plattningsgrej som gör att underlaget inte blir för tungt. Dööö bra!? Både Annie och Håkan visade hur denna fungerade, dock lyckades jag bara fånga Håkan på bild när han körde detta vilddjur;).
Håkan


Annie fodrar lite hästar.
Oskar spanar. Även han är lite sugen att testa.           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar