fredag 11 februari 2011

Var och tränade. Sprang 5km på löpbandet. Alltså. Jag springer fem kilometer på ca 30 minuter. Det kan väl inte vara jätte dåligt.Eller jag vet inte. Lagom är bra.  Nu kollade jag ju på ett ungefär hur lång tid det tog, ska se om jag kan sänka tiden något om några veckor. Har ju trotts allt inte sprungit på..flera år. Inte egentligen ordentligt sen man tävlade skidor och tränade som en tok. I maj är det ju ett lopp på kungsholmen på 1 mil. Jag ska försöka träna till det. Öka löpningen lite successivt. Hade varit kul och bra för självförtroendet att orka springa 1 mil nonstop. Inte bara ta mig runt, det funkar inte så i min hjärna, utan springa/ löpa 1 mil.Tränade 1 tim och 10 min idag. Lyfte skrot med. Svettig och utmattad var jag efteråt. Svettlöken Matilda.  Hoppas att det syns en förändring, alla fall snart.


Jag har en dålig magkänsla i magen. Inte alls bra. Jag brukar kunna känna på mig saker.Jag gjorde ju det sist.  Jag hoppas verkligen att jag har fel. Det är för tidigt för det, och jag vet i katten om jag orkar med det. Men det skulle vara så typiskt. Typiskt mig och mitt liv alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar