lördag 12 februari 2011

Jaha..Jobbat några timmar. Nu hem och fixa med hästarna samt snygga till sig lite. Jag är ju nämligen bjuden till Ingeborg på lite tjejkväll, vi blir väl kanske 7 personer. Vin och tacos, det gillar vi. Ingeborg passar på när grabbarna är på svenska rallyt, vilket hon gjorde förbaskat bra i. Åkte till jobbet i morse. Lyssnade på east fm. Helt plötsligt fick jag ett dunder sug efter Harrys. Så eventuellt om Annie orkar med efter allt ridande, så kan det mycket möjligt bli en sväng där i natt. Skaka rumpa!
Kul att jobba i morgon. Not! Vill bara leva lite, få världens roligaste fylla.
Nä ni..nu ni ska jag fixa lite. Måla mina läppar röda och tagga för ikväll. Kanske blir kysst( kanske inte så troligt bland alla brudar;)), av alkoholen om inte annat;) Nej för fäään Matilda. Du ska jobba i morgon!Håll dig på mattan.

Förresten. Gjorde en liten förbjuden grej igår..haha..men det skiter jag i. För det blir inte mitt problem i längden;)

1 kommentar:

  1. börjar röven skaka så skakar den till i morgon bitti.

    SvaraRadera