tisdag 8 februari 2011

Svettas som en kamel. Varit och tränat. Lukta på mig och ni dör, garanterat. Skönt! Mina fötter, jisses!!
Lite seg startad men sen så kom kroppen igång. Pressade mig själv till nya höjder idag. Om man får prata vikt, så har jag faktiskt gått ner 6 kg sen typ Maj. Ganska bra jobbat faktiskt. Ointressant vetande, men en klapp på min axel. Jag känner mig piggare och starkare. Lite tajtar, och som Erik så..vilken snärta..haha.. Målet är att i Maj ha gått ner ytterligare 4 kg för då väger jag exakt så mycket som jag gjorde när jag var som mest vältränad i gymnasiet. Har även ett annat mål med min träning. Jag ska nog springa kungsholmen, ett lopp där. Om jag nu får hålla mig frisk och igång vill säga.
Cays och min träning sätter igång 20 Mars, så nu ska även han trimmas;) Ta mig nu om ni kan!! Eller ät mitt grus!
 Gött!!!

1 kommentar: