måndag 14 februari 2011

Kärlekens tunga..

en förbannat bra låt med September just nu. Något visst, mysigt! Har idag slagit mig vilka fantastiska vänner jag har omkring mig. Det är så fantastiskt att ha så mycket bra människor omkring sig. Nu mera har jag förbannat bra tjejkompisar. Och det värmer att min mobil går varm, att folk tänker på mig och vill prata med mig. Killar i all ära. Självklart;). Vad skulle världen vara utan dem?! haha.. Men det är så skönt att ha riktiga tjejkompisar, som man kan vara sådär tjejiga med. Kryssningen är bokad nu,25-26 Mars. Kanon kul!

Svor i morse över att det var -20, och jag min nöt inte hade några vantar. Hittade ett par av Dannes. Väldigt fina, så jag vågade inte använda dem. Skickade iväg ett sms utifall han frös ihjäl utan dem. Vilket jag inte ville ha på mitt samvete. Fick till svar. Men Matilda. Du har fått dem av mig. De är dina.

Förstår ni hur lyckliga mina frusna fingrar blev? Nu har jag ett par vantar, som jag kan använda hemma. Äntligen?! Varför har jag inte köpt mig ett par egna. Snåljåp  Matilda!

Jaha..nu styckas det älg här hemma för fulla muggar.
 

Ni såg väl intervjun i corren???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar