måndag 14 februari 2011

Ibland är jag en fena på att känna på mig saker. Speciellt när det gäller personer omkring mig, eller personer som jag både har ett förflutet ihop med eller  känner eller vad man ska säga. Jag brukar inte ha fel. Sällan faktiskt. Jag har inte haft det de sista gångerna i allafall. Men, jag tror detta få bero. Är det så som jag tror att det är, så finns det inte så mycket som jag kan göra. Min tid är förbi.  För länge sen.
I'm fine. 
Igår var det en förjävlig dag på jobbet faktiskt. Kassa systemet la av vilken innebär att vi bara kunde ta kontanter under ett par timmar. Riktigt irriterande och pinsamt faktisk . Jag som personal kan inte göra så mycket mer än att beklaga, och försöka via telefon fixa problemet. Men Kunderna blir väldigt irriterade, vilket jag förstår. Så idag är det en trött Matilda. Ska försöka träna ikväll när jag slutar. Hoppas att motivationen kommer. Vill bli lite utmattad i kroppen så att jag sover gott sen.
Underbart väder ute dock!Nu finns det lite hopp om livet när solen tittar fram.
Jag är lite lycklig i själen. Oskar fick gång lastmaskinen. Så nu kommer jag åt transporten och kan få in mina balar till hästarna;) 

Ser fram i mot helgen. På lördagen tror jag att jag ska ta med mig autografblocket och kolla på när Annie tränar för  Louise Nathhorst. Kul! Spana lite.  Fest hos Lina och Henke på lördags kvällen. Träffa alla som jag inte sett på länge, typ sen julafton. Ska bli förbaskat kul! Träffa nya människor.

Jaha..då har man snart en massa älgkött här hemma. Mums;!

Funderar på vilka tre som läser min blogg från  Singapore. kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar