lördag 26 februari 2011

Hektisk dag! Allt som var planerat är fixat. Dock städningen får jag ta en annan dag. Har lekt hovslagare. Cay hade liksom lyckas vrida hela skon så den var tvungen att plockas av. Ett samtal till super Mats( som inte kunde komma) berättade hur jag skulle göra, och sen med Annie andra änden av telefonen under själva operationen gick allt kanon efter en hel del meckande. Oskar fick  komma och assistera och tillsammans fick vi bort skon. Så nu står Cay med hoven i ett jodopax omslag och mumsar glatt på höet.  Har även kört in TRE ensilagebalar. Skönt! Eftersom Oskar som sagt kommer vara borta hela nästa vecka, så är det skönt med ett lager i stallet.
Nu är jag precis gul om fingrarna och ska iväg och hjälpa Christofer att ta in lite kusar, då annie är borta på jobb.


Tack snälla Oskar som igår tog in mina hästar, och som idag hjälp mig att dra bort skon och kvällsfodrar innan han sticker till Lina på 30 års fest. Tack Carola som fixar mina hästar i morgon, guldvärt, och tack super duper Alex som hämtar oss ikväll.kanon. Hoppas på en lyckad kväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar