torsdag 3 februari 2011



And I am helpless sometimes.... 
Ok. Jag erkänner jag är svag för skor. Snygga skor. Eller jag är svag för det mesta som är snyggt. Älskar ögongodis lixom. Var inne hos Kajsa, som jobbade och hittade dessa älsklingarna. På en rejäl rea kan vi väl säga. Var även inne på Gina och köpte mig ett par jeans eftersom min garderob skriker efter just byxor. Svarta stuprörs jeans med en drag kedja nere vi ankeln. Eftersom jag har egen brunn blir mitt ljusa hår grönt, så det fick bli nytt silver schampo från Åhlens också. Vilken brud jag kommer bli alltså;) Eller..ja..är ju redan, men en pingla kanske, ännu mer i alléfall. Passade på att luncha med Annie med när jag ändå var ute och åkte.


Världens strömavbrott hade vi här hemma. Precis innan jag skulle sticka till stan, slocknar jordvärmen. Frysen lägger av, inga lampor fungerar och telefonen utslagen. Jaha. Jordens storm ute. Berodde på det. Ringde runt och grejade med mjölbykraftnät som har elen här ute, och tillslut kom de ut och fixade allt. Det var en givare som hade blåst sönder. Inte kul alls. Allt ska ju som sagt bara fungera;)


Nu ska jag faktiskt trotsa vädret och blåsten och ge mig ut med min kuse. Kul som satan. Tycker antagligen Cay partaj med. Shoooho. Hej vad det går!




 
 
Så var det det här med läxan. Att utvärdera hur mycket jag faktiskt gör på en dag. 
Få det ner skrivet på papper. Och. Om  jag  gör det för mig själv, för någon annan
och hur kände jag mig. Skit svårt! Men uppenbarligen behövligt och nyttigt. Det blir
lixom mer när det kommer på papper. I am lost sometimes but thats alright, jag är ju
på god väg tillbaka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar