tisdag 25 januari 2011

Kundvagnar?

Om ni såg två snygga blondiner springa runt i skäggetorp köpcentrum med två stycken långa rader( 20 meter) med kundvagnar, så var det bara Hanna och jag. Vi fick i uppdrag att traska runt och hämta våra kundvagnar som stod lite varstans i skäggetorp centrum. Jag kan säga så här. Vi skrattade så att vi tjöt. Höll på att kissa på mig av skratt.  Så jävla svårt att styra dessa LÅNGA rader, åka  i rulltrappa och vagnar som gav sig iväg ut på olika håll bland alla bilar. Jisses.Det var ett jäkla tryck i de vagnarna kan jag säga.  Vi måste sätt förjävla roliga ut. Haha ...Vi hade INTE körkort på dessa ..haha.. Men detta bjuder vi på tycker jag...=)
This is hardcore



Kul att jag har läsare ifrån både USA, storbritainen och Danmark;) Det gillar vi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar