tisdag 25 januari 2011

Jag är ett liten stycke dynamit maskerad till sockerbit..

Alltså shiiit. Är lite död i kroppen tror jag just nu. Varit och gymmat med Lina och sen simmade vi efter det. Shiit vilken jävla energi kick jag fick idag. Körde 5 km på löpbandet och svetten bara sprutade. Men helvete, vad jag körde idag. Och..kondisen hos mig är det inget fel på ..tydligen. Det är en sån skön känsla att pressa sig lite hela tiden, och när man tror att man håller på att dö..ja då pressar man några hundra meter till. Vinnarskalle ,jajjamän. Det var skönt att simma efter detta löppass kan jag säga. Det blev ett antal längder där, så nu kan jag nog sitta ner en stund med gott samvete. Dock ska jag snart bege mig ut och rida en sväng. Men efter det. Är det slapp och mys kväll som står på schemat.

Jaha snart 24 år då. På lördag. Tiden springer iväg.. Hm hm..41 år kvar till pension...
Och det är nu min bästa tid ska vara;) Det är ju nu man ska njuta, för snart sitter man där 50 år gammal med familj och hela alltet.


24 år jaa..smaka på det. En tuff brud i snyggt fodral. 
som lill- babs skulle ha
sagt.
 
Lite hängtuttar...Åååå vad fäään gör de..Alltså shiit.. har väl ingen dött av.
Ung i sinnet och 
silvertejp fixar det mesta!  ;) 
 
 

1 kommentar:

  1. Haha, man KAN faktiskt njuta när man sitter där, 50 år gammal med familj o allt, också ;)

    SvaraRadera