torsdag 27 januari 2011

The future seemed so bright...

Seriöst. Man kan ju tro att jag har haft Rajraj hela natten. Jordens träningsverk på insidan av låren kan man säga. Jag sprang ju i och för sig skapligt här om dagen, men vad satan?! Får man ont i inne låren då? Och då kommer nästa fråga, hur hjulbent är jag då?! Haha. Det måste ju vara simningen, men den borde jag väl inte få träningsverk av tycker jag. Skumt! Får vila i tre dagar nu då. Vila mig i form så att säga. Jobbar mellan 11.30-20.30 både torsdag och fredag. Dessa tider gör att man inte hinner med någonting typ innan, mer än hästarna och sig själv. Men kroppen behöver lite återhämtning och mina ben tydligen så.. Gymmet lördag morgon tänkte jag. Innan allt annat som ska göras.
Det finns en person som jag pratar med dagligen som tror att jag kommer ge upp denna träningen snart. ;) Detta skulle inte ha yttrats, kan jag säga. För nu kommer hornen i pannan fram,  envisheten och vinnarskallen. Det är ju bara förjävligt att man ska behöva sälja vasalopps biljetten för att få sig en rejäl spark därbak..haha... och börja träna. Men så är det ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar