söndag 30 januari 2011

...

Bakis..är bara förnamnet idag. Legat i sängen tills klockan blev närmare halv två. Hade bara velat sova bort hela mitt liv, lixom aldrig vakna. Så illa har det varit idag. Sen var det ju en annan sak, men den tänker jag inte säga här. INTE blotta mina känslor. Inte nu. För många som läser.  Hade nog kunnat legat lite till men då kom Annie och Håkan förbi med lite fika. Kan säga att jag var kritvit i nyllet, knullrusfs och extremt illa mående. Håkan hade väldigt gärna velat tagit en minnes bild, men nja. Känner mig rätt så sliten som det är ändå..haha..Fick i mig  lite äpplepaj stor som en femma. Duktigt Matilda. Skulle ta mig en dusch, men vart satan är duschslangen?! Kollar upp i taket, och där hade någon rolig männsika hängt den( tror att det kan vara en viss rikard) i taket. Naken, bakis och jävligt trött får jag knalla ut till köket hämta en stol. In i dushen med stolen, få ner slangen och koppla ihop den. ... tänk er detta..bakis..trött och  naken..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar