lördag 11 juni 2011

Varit och köpt världens gulligaste dalmatiner valp. Så satans söt! Nu ska vi förtydliga att det inte är jag som har köpt en ny hund utan det är Annie. Hon och jag tog en roadtrip till typ skövde och tittade på dessa underbara varelser. Och jag kan säga... att det är tur att de kostar lite att köpa, annars hade risken varit stor att jag också fått med mig en hem. Fanns en jätte fin tik. Jag blev kär, och jag hann till och med döpa henne till Alice. Attans...men men. Ingen mera hund just nu. Får bli sen när farbror grå flyttat vidare till det eviga blå. Hubbe heter han( tror det blir det, fast jag med mina namn..ville att han skulle heta Hubert). Hur som helst. Jag har blivit gudmor, till ett väldigt hårigt gudbarn. Hm hm.. Känns bra;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar