onsdag 8 juni 2011

Hur underbart är det inte dessa sommarkvällar? Det är just och varmt när man kommer hem från jobbet klockan 21. Dagen är liksom inte helt slut. Man kan pyssla lite;) Man känner av lugnet.

Ikväll när jag kom hem tog Oskar och jag en kopp kaffe och åt av mina nya matbrödsbullar som jag gjorde under dagen. Himmelskt goda. Efter det ja, då var det dags att kånka på det där förbannade vattnet till hagarna. Och det är ju inte en dunk som behövs om man säger så, utan ca 4 dunkar. Men på någotsånär är det värt mödan. Jag har två jätte fina egna hästar och två fantastiska hingstar till låns över sommaren. 4 charmörer om man säger så...och vad slår det alltså? Fyra snygga killar som just nu ÄLSKAR all min uppmärksamhet;)


Hm hm och enligt mitt horoskop över sommaren ska jag ha en het romans med en som har stjärntecknet fisk och jag ska tydligen ha gott om pengar. Ja det verkar ju bli en fantastisk och lovande sommar;)
Rocken roll liksom;)

1 kommentar:

  1. Hej! Kolla in smartasaker.se där finns det en vattensäck som är hur smidig som helst och rymmer 80 liter. Man kör den i kärra och tippar vattnet i tunnan. Kolla får du se :) kramar

    SvaraRadera