tisdag 31 maj 2011

Vikor är hemma igen!!!

Efter nästan 7 timmar på rymmen. Vilken jävla dag. Hela min dag prioriterades om för att leta efter denna dummerjöns. Rädd och orolig har jag varit hela dagen. Man blir ju ärligt talat skit rädd när timmarna bara går och ingen hund kommer. Tillslut har man letat så  mycket att man nästan börjar tro att man är dum i huvudet eftersom man inte hittar honom.  Mitt i allt fick jag näsblod med. Första gången i hela mitt liv och det fullkomligt forsade ur kranen. Gustaf hittade honom när han körde med bilen, borta i björkeberg!!! Men nu ligger han här hemma på mitt köksgolv och är totalt slutkörd. Inte Gustaf då utan viktor;) Skitig så in i var han med när han kom hem..så det blev ett bad och sen sängen för denna gossen.  Ingen mera utgång för denna yngling fören hans husse kommer hem. Punkt. Men som sagt ..skönt att han är hemma igen.

Jag som skulle sätta staket idag. Satan. Kom jag efter med det. Får köra lite ikväll när jag kommer hem vid 21 och hela dagen i morgon så ska jag nog hinna till lördag.

Nu dags för lite vattnig av hästarna och sen är det jobb dags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar