torsdag 5 maj 2011

Sådär ja. Då var 27 timmar jobbade, bara 16 timmar kvar denna veckan. Lite sliten faktisk. Är inte alls speciellt vacker just nu. Hm hm.. I morgon ska Annie och Emelie gå på en modevisning på strandgatan. Tjejkväll och mingel. Ska vrööööla och ta massor kort på mina otroligt snygga och läckra donnor. Sen på lördag är det Hö hämtning på fel sida av stan till mins kusar. Lördagkväll kommer bli galen. Årets typ händelse i boxholm;)skål..


En tanke. För ett år sen, nästan exakt. Var jag ensammast i världen och separera från min sambo. Men detta satte igång en trend. Alla separerar i min omkrets. Nja inte riktigt, men otroligt många. På jobbet ex. Från att vara 7 par ner till 3 som faktiskt är tillsammans. Shit. Är man ung och har barn med blir det genast betydligt svårare. Men jag har ju varit i denna sitsen själv, just separations delen och faktiskt klarat mig riktig bra. Så nu agerar jag råd och stöd åt min lilla gulliga kollega och vän. Livet kan vända fort. Verkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar