tisdag 3 maj 2011

Plattfot?!

Eller åtminstone en lite mera tilllplattad fossing mot innan, för att inte tala om min stackars stortå. Att det alltid träffar rätt med. Cay är banne mig en riktig fena på att träffa just tårna, och denna gången hann jag ju då inte dra åt mig tårna i skon vilket innebar 500 kg klump på min stackars högerfot. Helvetes bajs så ont det gjorde.  Samma fot som jag faktiskt fortfarande har ont i sen jag vrickade den för några månader sen. Stackars min högerfot. Varit ute och ridit på min pigga kuse. Slemmet sprutade och arbetsviljan och ridglädjen är tillbaka. Lovely;)

En som dock inte mår så bra är stackars Jolly. Ont i benet igen, och allmänt "raggig "liksom. Men veterinären kommer ut på måndag morgon och hjälper honom. Håller tummarna blåa på att det liksom går att fixa. Gör ont i mitt hjärta och se att han faktiskt inte mår riktigt bra. Det är mycket banangodisar för hans del just nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar