fredag 20 maj 2011

Jag kommer, jag kommer..

Natten är ung och jag ligger vaken. Jag är lucy in the sky, 
jag är högt över molnen. 
Har lite egentid. Det är hardcore. Nja. Men ibland behövligt.
Åkte hem efter jobbet. 
Lagade lite käk. Tog ett glas vin och gick ut i hagen och byggde lite
"nya hagar i hagen". 
Det är ju så att lilla Jolly går i sjukhage. Och Cay som är en
rätt kaxig typ i emellanåt knallar gärna i väg utan synhåll för Jolly.
Och då blir det rocken roll i den där 3*3 meters hagen.  Så därför
går Jolly i en liten sju hage i Cays " ner minskade hage". Smart va!
Kan erkänna att Annie har ett finger med i detta. ;)
Så detta har varit min fredag. Intressant va?
 
Hur som helst. Veronica Maggio- Jag kommer. Härligt sväng i den!
Tycker om den mer och mer. Och en gammal goding.
Weezer- Boddy Holly. Länge sen. 
Och Kan det vara så. Gammal kärlek rostar inte riktigt? Hm hm...
Ett gott öga. För många år sen. Kanske. Eller.? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar