måndag 30 maj 2011

Det är mycket häst nu. Jag gillar det skarpt. Eller inte gillar, det var ett dumt ord.Jag fullkomligt Älskar det.
Och jag måste säga att jag har flyt nu. Peppar peppar ta i trä. Men jag har fått en ny glöd när det gäller hästarna och Cay går som en klocka. Även han har fått en hel ny glöd av att vara igång igen. Träning igen till helgen.Längtar. Till helgen kommer även Ankis hästar. Mycket att stå i med andra ord. Men jag öppnar famnen för Conair och Nicke. Välkommen till Hackeryd.  Det som är skönt att jag nu kan lägga helt fokus på hästarna. Mycket börjar ordna upp sig här hemma och jag lever ju faktiskt själv så jag behöver ju inte anpassa mig efter någon annans önskan. Vilket faktiskt är rätt skönt. Det tog lång tid innan jag landade i detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar