måndag 16 maj 2011

Blir så jävla less..

Från och med nu funderar jag på att stänga ner denna blogg helt och hållet eftersom det uppenbarligen är någon/ några som tycker det är extremt roligt att skriva spydiga kommentarer och elaka ord.Meningen med detta? Inte en aning.  Skaffa er ett liv och ge  fullkomligt fan i att läsa MIN blogg om ni stör er så förbannat mycket. Som sagt. Det är synd. Men motivationen till att skriva är i Botten när man går in på min sida och kan läsa den ena spydig kommentaren efter den andra. Dessa måste ha tragiska liv som ens orkar engagera i och lägga vikt att förnedra någon annan och gotta sig. Uppenbarligen är det något som svider i andras ögon. Att jag är en bortskämd jävla snor unge.Uppenbarligen är det också någon som tycker jag är både tjock, fet och äcklig. Och stör sig på mitt sätt att skriva, för just dessa saker är denna fega människa snabb på att skriva sina åsikter om. Tro vad ni vill. Tycker synd om er! Så hej då så länge. Få se om denna bloggen finns kvar. Skönt va? Då kanske ni kan resa er upp från era rövar och ge er ut i livet i stället!!

2 kommentarer:

  1. Jag håller med dig Matilda, varför skriva något om meningen är att trycka ner personen man skriver till. Skaffa er ett liv!

    Jag tycker i alla fall att du är super duktig och stark som har klarat detta!! Fast jag inte känner dig, så beundrar jag dig verkligen!! Kram

    SvaraRadera
  2. Det finns så många där ute som verkligen beundrar dig, Matilda, och allt du står för. Du är stark och ett härligt knippe energi och vi behöver fler som du i denna (uppenbarligen) pessimistiska värld ;) Har följt din härliga blogg ett tag nu och vill gärna läsa mer! Lyssna inte på dessa tråkiga kommentarer (även om det är svårt att låta bli) för det finns så många fler som tycker att du är en himla go och fin tjej!

    SvaraRadera