onsdag 13 april 2011

Kan säga att det är krig nu. Krig med rörkrökaren. Jag hatar att de går in med inställningen att detta är mitt fel och att jag är dum nog att inte fattar någonting. Lufta system i jordvärme anläggningen och fylla på olika sorters vätskor hit och dit  det är ju sånt som en helt vanlig 24 årig tjej ska kunna eller hur?Och tiden, herre gud den har jag ju.  Och att jag  är dum nog att ta ut en yrkesman när jag inser mina begränsningar, och får de fixat, och sen att han inte går igenom det ordentligt eller kollar över det  så att anläggningen börjar larma igen efter bara 1.5 dagar, det är ju mitt fel, och jag visste ju att det kostade pengar. Jo det vet jag . Jag är inte helt född i farstun direkt, men jag förväntar mig ju att efter att jag är nästan 3000 fattigare så ska helvetet fungera. Men som sagt " det såg ju inte ut som om den skulle larma igen, och jag fixade ju det aktuella felet just då". Så det är därför jag sitter här utan varken varmvatten eller värme i huset efter som sagt 1 1/2 helvetes dag.  Jag är så trött och förbannad. Detta tar energi så in i. Man förväntar sig service och ett trevligt bemötande. !!!!!!!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar