fredag 15 april 2011

Inte för att på någotsånär klaga men satan vad träligt det är att både vara utan värme och varmvatten i huset. Jag fryser ihjäl, jag kan inte duscha och diskberget med kastruller bara växer. Hade oturen att det antagligen är kretskortet som är paj på pumpen, hur den yrkesmannen som var ute kunde missa det? Och jag sa och gav mig katten på att det var nog inte luft i systemet som var orsaken till att pumpen inte funkade. Mycket riktigt!  Men tråkigt! Pumpen är ju inte gamla så någon sorts garanti borde ju gå in, annars blir nog detta en relativt dyr historia. Helvetes Bajs också! Men inte måla fan på väggen redan nu. Väntar lite med det. Hoppas att detta löser sig inom kort så jag kan få tillbaka lite av mina bekvämligheter;) Det är väl tur att min närmaste granne är min lillebror, som jag då kan låna duschen av. Hade varit förjeffla träligt om det var -30 som i vintras och jag endast fick unna mig själv en raggardusch om dagen. Ups!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar