onsdag 6 april 2011

Igår trodde jag seriöst att jag var döende. Jordens huvudvärk. Illa mående och totalt borta. Inget kaffe och ingen panodil hemma, så det blev sängen fram till halv 2. Åkte lite tidigare till jobbet för att kunna snylta till mig en kopp kaffe innan jag började. Och där kom Lööke som en ängel med två panodil. Så efter lite piller och en stor kopp kaffe blev jag människa igen. Underbart skönt när huvudvärken släpper. Rörkrökaren var ju som sagt här igår. Skit i filtret och luft i systemet. Så nu finns det värme igen. Lärde mig även hur jag kunde göra detta själv om det skulle hända igen. Bara lossa på lite muttrar, pilla, rensa, skruva och sätta tillbaka allt igen. Jajamän. Ibland behöver man lära sig lite av allt. Hihi fick till och med lära Oskar detta( oxå jordvärme) och det är verkligen inte varje dag det händer.  Näää nu ska jag ge mig ut i skitvädret och rida. När satan kommer det sol och när ska det sluta blåsa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar