måndag 11 april 2011

Alltså hihi är helt nipprig. Var hemma och pratar i telefonen och helt plötsligt knackar det på dörren. Där står det en vrål snygg fiskare i min ålder. Hans bil startade inte så han frågade om jag kunde hjälpa honom att få igång bilen med ett par startkablar. Visst visst;) vad gör man inte. Vilken tur att jag var någorlunda upp piffad i nyllet, Och att jag hade rena anständiga mjukisbyxor på mig. Vi fick igång bilen men sen stod vi och pratade en bra stund. Han var från kalmar,jobbade som svetsare, åkte runt men var just nu i Norrköping. 29 år och glömde jag säga att han var dö het? Kanske var det den småländska brytningen? Jag sa att han gärna fick komma hit och fiska flera gånger , så man kan ju alltid hoppas, för jag blev faaaaan förälskad på plats. Förälskad i en främling som jag glömde fråga om namnet. Mystiskt liksom. Han vet ju var jag bor som sagt. Och han skulle ha med sig en present när kom nästa gång, ups!?! High five. Nu håller vi tummen att han återvänder och att jag får fortsätta denna berättelsen en annan gång !!

Som sagt ska man vinna mig behövs mer än några sketna aprilvindar. Ge mig en hel orkan då faller jag på plats!! Denna främling fick mig knäsvag. Herre Gud .. Hihi.. Denna fiskaren fick dåligt med fisk den kvällen , men jävlar vilket napp han fick sen får man väl säga?! Hihi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar