fredag 18 mars 2011

Taskiga kommentarer är det slut med nu!...Sofie, återigen är du en mästare på att få mig att leee en smula. Älskar att du peppar mig;) Lever på detta idag!! Tack

Sofie Samuelsson sa...
Som till exempel vad? Meditation? Spontanandningsövningar? Allvarligt, vilket intresse kräver inte materiella ting? En bil är knappast ett intresse, mer en nödvändighet, eller hur? Trasiga bilar behöver lagas, så är det väl för alla, eller? Jag vet många saker som jag hellre skulle lägga pengar på en trasig bil så jag förstår frustrationen till fullo! En häst kräver en del tillbehör, bland annat en transport, speciellt när man bor på landet, återigen samma sak som ovan, går den sönder måste den lagas ...osv... Dammsugare, säng och hund finns i de flesta hem i Sverige så jag förstår inte riktigt vad du stör dig på här? Måste man tycka att livet är en fest när prylarna havererar för fullt och samtidigt? Nej, det måste man inte faktiskt. Sen tycker jag att det är konstigt att du skriver intresse. Har svårt att tro att varken bilen, transporten, dammsugaren eller sängen är Matildas främsta intressen i livet, är väl mer en del av en vardag som ibland inte är helt smidig. Funderar i all stillhet på vad du har för intressen som skriver en så urbota korkad kommentar och som dessutom inte vågar skriva ut vem du är. Längsta svarskommentaren i EU känner jag. Dags att dra vidare. Ha en toppendag Matilda, du är duktig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar