tisdag 29 mars 2011

Sov kvar hos Annie inatt. En hel tjejliga var vi som sov över. Jag delade säg med Emelie, vilket börjar bli lite av en vana, hihi andra gången denna veckan. Vi blir som två fjortis som ligger och fnittrar och tjattrar långt i på natten.
Fem ringde klockan imorse. Resten av gänget skulle till Ullared. Jag fick jobba, typiskt. Men duktiga annie var uppe i ottan och gjorde ägg mackor till oss alla, hur snällt och hur gott som helst.




Ringt plåtslagen idag. Bestämt tid. Great??!! Ringt erik, min privata snickare kompis som ska komma och fixa lite i mitt kök och göra det sista i sovrummet. SKÖnt??!!

2 kommentarer:

  1. Mycket Annie i bloggem... De gillas :)

    SvaraRadera
  2. Hihi jo det blir ju så om man umgås mycket;) hon är ju lixom min extra morsa... Hihi

    SvaraRadera