torsdag 3 mars 2011

Luktar nog värre än en mögelost! Körde på rejält i dag på gymmet. Ensam lyckades jag vara med, skönt och väldigt ovanligt måste jag säga. 5 Km på löpbandet och sen skrot lyft på det. Efter det 20 min i solariet.Skönt!

Idag skulle Mamma fyllt 59 år. Grattis får jag väl säga. Lägga en ros uppe graven. Ni är saknade, mamma och pappa. Hela tiden.
Idag fyller även denna herre 13 (!!!!!!!!) år. Grattis Cay partaj!












Ikväll blir det som sagt Kajsa mys. Hela släkten kanske är där..hihi..ibland är det ju näsan så hemma hos Kajsa bajsa..;)Alla är välkomna.

Ska bli bjuden på lite käk. Förjävla gött! Medtag glass..jaha ja:) Gott..


Cay  underbar idag. Pigg som satan. Och jag.. jag rider betydligt mycket bättre med lite musik i öronen.
Och är det inte musik i öronen, ja då är det Annie;) Hihi..skämt å sido. Det var kanon idag!


I morgon ska jag göra det som jag haft lite ont i magen för ett bra tag. Men bra att få det gjort och prata igenom allt.

1 kommentar:

  1. Dina fantastiska föräldrar! Tänker på dig.

    Förövrigt undrar mor om vi får komma och hälsa på ngn dag :) Du kan väl hojta på Fejset. Kraaaamar

    SvaraRadera