onsdag 2 mars 2011

Klev inte upp ur sängen fören vid 9 idag. Gick och la mig en stund igen efter att jag var ute hos hästarna klockan 7. Hur skönt som helst. Ligga och dra sig lite extra. Idag är en sån dag då inget egentligen är planerat mer än att Mats kommer i eftermiddag och skor mina kusar. En lugn dag alltså. Dock känns det lite som om luften har gått ur mig. Mycket igår, och ett viktigt möte på fredag gör att det är mycket i hjärnan just nu. Mycket tankar. Kan inte riktigt rensa allt, och jag har så förbannat svårt att ta olika beslut. Våga liksom. Har en gnagande ångest sittande i bröstet. Men man får på något vis bortse från det man känner och möta världen med bestämda steg.

Ska åka in till stan och träna nu. Ha musiken dånande i lurarna. Springa bort lite ångest tankar. Glömma allt för en stund. Kanske le en smula. Mitt ego fick sig ju ändå en skjuts framåt igår. Jag är bra. Jag behövde det.

Köpa en jeans skjorta igår. Förbannat snygg;) Annie prövade en klänning. Annie fastnade i den..hehehe..=) Jag fick komma in och assistera henne inne i provhytten, och jag kan meddela att hon satt fast...haha..klockrent! Fick liksom bända ur henne den, nästan i allafall..haha..





Would you freak out if I said I liked you?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar