tisdag 1 mars 2011

Lite Egoboost.





Jag älskar att ha lite på gång. Jag älskar att känna mig duktig och att jag löser det mesta. Det är en förbannat bra känsla. Ordning och reda. Tänka ut saker, tänka smart. Sen kanske det inte alltid blir som man tänkt sig, men man får göra det bästa av situationen. Läser blondin Bellas peppningsbok på kvällarna, haha kanske kan vara det som sitter i bakhuvudet och ger mig en jädra skjuts framåt. Lite Egoboost. Och ibland..är kritik bra. Höra vad andra har att säga. Någon som säger..Men Matilda, det där är ju inte riktigt rätt.  
                        
Kritik fungerar som bensin på elden. Jag brinner mer om jag får lite motstånd. 

 Jag har börjat att lita på min magkänsla allt mera. Känns det rätt så gör det det, och
 antagligen ska jag lita på den känslan som finns längst inne där i magen. Känns känslan
 i magen däremot negativ, att jag tar den känslan på allvar. Kanske låter bli eller tänker om.
Ändrar på mitt tänk och situationen. En kärlek som alltid är trogen mot en är ju egokärlek.
Och ibland behöver man vara lite ego, i lagom dos.
Vill alltid utvecklas till det bättre. Söka lite äventyr.


 Fick igår kommentaren, Tjejen med det fina o härliga leendet, LITE Egoboost.


Bilden lånad från google. 
Vaknade för övrigt idag och såg ut som Cameron Diaz i filmen Den där Mary. Alltså, jag vaknade inte och såg sådär super läcker ut som Cameron Diaz gör utan jag vaknade med samma lugg som hon råkar fixa till sig i den filmen. Sexigt! Jajjamän.


Jaha. Dags för löpbandet IGEN ( där ser du Danne, jag håller i.....;).... )  Dags att svettas lite. Typ dö i kroppen.  Ledig i tre dagar nu . Skönt! OCH  Jag börjar bli LITE  brun. Hur fräscht som helst, det känns bra i allafall ! Plus att mitt hår ( förutom på morgonen) är med mig. Börjar få till det liksom. GÖTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar