torsdag 24 februari 2011

Solat,check. Hur skönt är det inte? Så nu har jag efter några solade gånger fått  lite fräknar i ansiktet, sött faktiskt och jag tycker att det ser fräscht ut. Dock får jag fräknar precis ovanför min överläpp, vilket innebär att de ser ut som jag går med oboy eller kanske kaffe mustasch dagarna i ända.

Har varit ute och skrittat med Cay i det fina vädret. Kanon mysigt med. Det är en pigg herre det där, som verkligen har vårspring i benen. Vem har inte vårspring i benen liksom? Vill ni få lite  av sommarkänsla som fanns 2010, ja då ska ni lyssna på Jakob Hellman- Hon har ett sett eller vackert väder. Det är så det ryser lite i kroppen. En fantastisk sommar var det. Sena kvällar. Massor av kvällar. Fantastiska vänner och.. allt annat;)
Hur många grillfester blev det inte här ute hos mig i somras, alldeles underbar! Jag längtar med hela kroppen till sommaren.



Pratade faktiskt lite med Thomas häromdagen. Det var länge sen. Jag saknar honom i emellanåt.  Det måste jag erkänna, och vi har ju som sagt haft fem år ihop. Men båda har gått vidare i sina liv. Men ibland är det skönt att bara prata lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar