söndag 27 februari 2011

Samlad.Rak i ryggen. Gå. Titta inte bakåt. Break apart.
Ensam hemma en vecka. Oskar och Gustaf är i Mora, och klimatiserar sig inför Vasaloppet.  Gustaf och Oskar kommer att under tisdagen köra halv Vasan, lite försmak inför det stora Vasaloppet som smäller till på söndag. Gustaf står redan framme i täten( elit ledet) alltså så startar han med den svenska eliten. Roligt! Vi hoppas att både Oskar och Gustaf kör så att det ryker på tisdag, och jag hoppas att Oskar skräller till och kör så att bra att även han får starta längst fram ihop med Gustaf i elit ledet. Det hade varit förbannat kul, om båda fick stå längst fram av de lite drygt 17 000 åkarna som kör Vasaloppet.

 Blev igår tvungen att öppna min ena bal ute eftersom vi inte kunde köra in balen fören under eftermiddagen. Till någon/någras glädje. Kajsa var lycklig. Och hur fet geten  Kajsa kom upp där, ja det är en bra fråga.;) 



Ska ta tag i dagen. Ge mig ut och fixa lite. Pyssla. Ska ge mig iväg och köra lite skidor ikväll tror jag. För ett år sen hade jag inte ens fått tanken att åka och köra skidor själv när det är mörkt ute. Men nu..ja då funkar det..har liksom blivit vuxnare detta året. ;)

Kommer inom en snar framtid lägga ut annons på blocket om bete. Så har ni någon/ några valacker som vill gå på bete längst med svart ån får ni hojta till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar