tisdag 15 februari 2011

Så fruktansvärt seg startad på morgonen för tillfället. Min kropp skriker sömn, men Matilda skriker, upp och hoppa. Jisses! Börjar jobba klockan 12 idag. Innan dess ska veterinären komma och vaccinera Cay. Annars är detta nog ingen speciellt rolig dag. Eller rolig. Det händer inte speciellt mycket.  Väck mig!?  Läkaren i morgon. Om jag har gjort min läxa. Nja inte direkt. Blir att panik fylla i alla ikväll. Inte bra där. Fast jag har faktiskt tänkt mig lite för de senaste veckorna. Utvärdera mig själv, utifrån och in.

Är trött på mitt hår. Ska spara ut det nu. Ska klippa lugg igen. Ska börja sola med nu. Få fräknar och bli lite fräschare. Älskar lite fräknar, och det får jag i ansiktet när jag får lite färg .
Skulle tränat igår. Men jag lixom bangade ur i sista sekund. Kände att jag ville komma hem. Kände mig trött, och hade huvudvärk. Så nu måste jag träna i morgon, och i helgen för att få ihop mina tre gånger denna veckan. Inget mig i mot egentligen. Och det finns inget måste .Eller jo egentligen jag råkar ju ha ett vad med någon;)...men hur som, så tränar jag ju faktiskt för min egna skull.  Det är förbannat skönt att träna. Behöver bara en jävla spark i röven ibland så att jag ta mig dit;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar