söndag 6 februari 2011

Riktiga män luktar diesel..

Hm hm.. men det gör jag med idag. Faktum är att jag älskar dessa dagar. Då jag är ledig, har inget speciellt planerat. Gå runt och fixa hemma. Idag var jag och köpte spån. Dock inte med släpet eftersom det står en fet lastmaskin i  vägen som vägrar att starta, så jag får inte ut min hästtransport. Irritationen är hög! Måste ta tag i den. Få igång den så att jag kan få ut släpet och kunna köra in mina ensilage balar igen. Älskar som sagt dessa dagar då jag kan ta på mig mina slita jeans med hål överallt, mina stallskor med stålhetta, en grovstickad tröja och mössa. Solen skiner. Man kan sitta ute och dricka lite kaffe. Man får helt enkelt vara skitig och känna sig lite händig!?Gå runt och mysa. Jag är nog rätt så händig om jag får försöka. Luktar diesel gör jag idag med eftersom jag flyttat en tank med diesel i. Det finns inte heller något hetare än händiga karlar, som vågar ta för sig och vara lite skitiga. Men frågan är om det inte är rätt så hett med händiga brudar med, med lite skit under naglarna och spik fickan..hehe?! Brudar som inte är allt för pryda. Lite tag i. Hm..Ibland är det tur att vissa bara ser mig när jag är upp klädd, för när jag är hemma själv. Haha..jajamän..då kan jag se förjävlig ut. Men jisses så skönt det är. Nu rida kuse;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar