torsdag 10 februari 2011

Ok. Varit ute precis hela dagen. Hållit på med hästar hela dagen.Varit en riktig skitgris idag igen! Först mina egna, sen alla andra ungpluttar hos Annie. Jag har tagit in, borstat, mutat, hållit och sopat. Pussat lite hästmule, förskonat mig över både Molle och Birre( som nu mera vet precis hur de titta på mig för att få komma upp i famnen), så jag har haft väldigt mycket hundar i famnen idag med. Vilka satans fina hästar alltså! Och de viktigaste...jag har kört Annies nya maskin i ridhuset. Harvat lixom. Förbannat kul! Dock låg Annie och Lina dubbelvikta eftersom jag inte nådde ner till pedalerna. Brum brum..;) ok jag är kort! Körde lite fast i sargen med..UPS!

Sen blev det en sväng på Ikano med Annie. Håkan bråkan fyller ju år i morgon. Så lite presenter skulle inhandlas. Jag tror att jag ska köpa en grej.  Om jag hinner. Men jag kunde inte göra det idag, för då hade nog Annie blivit vansinnig. Och det vill vi ju inte.  Så hon kanske oxå får en överraskning i morgon. Annars är jag mest trött på vädret. Jätte trött faktiskt. Vill ha sommar. Vill ha lite värme. Lite Hetta.Ögongodis.
Råkade köpa en tröja dag, och tre par örhängen. Måste få känna mig lite snygg. Ska sola i morgon. Ska träna i morgon. Ska rida i morgon, och sen på kvällen ska jag äta förbannat mycket lasagne.


Förresten...börjar lära mig att vissla sådär coolt som alla andra kan..;) Fyra av fem toast

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar