lördag 5 februari 2011

Jaha ja. Jobbat hela dagen, nästan 12 timmar. Med min underbara och söta Hanna, Morsan ni vet. Blott 22 år gammal och så klok.När Hanna och jag jobbar löser vi alla världens problem, och MINA problem..haha..och pratar lite om Tindras snor och tidiga uppvaknande 10 minuter innan Hannas klocka ringer. Det brukar bli en hel del prat om pommes och korv också. Karlar!? Två snillen som spekulerar.  Som sagt. Vi har förbannat kul när vi jobbar. Idag har vi överlevt just tack vare att just vi jobbade med varandra, skrattat bort allt elände. Billiga bananer, billig kyckling och BILLIG olja och massor av olika roliga typer som handlat i den tyska butiken i skäggetorp centrum. Ett mindre KAOS. Dessa dagar är det lite träligt att ha ansvar då lixom allt bara..splassss..booooom...kaos...jag menar det.. Sålde förresten öl till en liten kille, inte större än mig;)..äckligt lik "lill erik" i Bert, Näsan nådde upp till disken. Finnig och en lite tofs därbak. Om jag frågade efter legg..jajjamän.

Dödens trött i morse. Bestämde mig för att INTE göra någonting ikväll. Kila fast en chipspåse mellan knäna och tejpa fast dosan i handen och bara vara tjock för mig själv. MEN .det är svårt. Lovat att skjutsa Oskar och hans kompisar i natt. Alltså..alldeles förträffligt att vara i ett nykter tillstånd. Men nu då..fick ett sms av Anna som ville att jag skulle följa med ut och dansa röven av  mig. Sen ett sms av Annie och Lina som satt i mjukis byxor, men började bli sugna på utgång. Jag har besluts ångest!!?? Ut nykter då, eller lägga sig i en ny bäddad säng och vakna både själv och utvilad i morgon?! Det blir nog det sista alternativet, om ingen kommer med värsta övertalningen. Värsta dunka dunka spelas det här. Mitt party Matilda börjar komma fram. För jag är ju som en fantastisk rolig tjeja. And girls wants to have fun.. mest hela tiden;)fick ett nytt namn idag, Snärtan från hackeryd. Det ni:-)

Från och med idag gäller det. Jag har lovat mig själv en sak. Och nu jävlar.

1 kommentar:

  1. Haha, Matilda <3 Verkligen tur att vi hade varandra igår :) Hur skulle vi ha klarat oss igenom kyckling och raps-olje berget annars?

    SvaraRadera